Nytt inlägg

Nu är det ca: 2 månader sedan jag startade bloggen... Det var tydligen inte så kul som jag trodde att ha blogg. Måste försöka lära mig att tycka att det är kul att blogga, för jag vill ha en blogg! :P

Igår (2008 08 15) fylde mamma 60 år. Hon fick "Lilla Huset på Prärien - Säsong 2" av mig på DVD. Förra året fick hon säsong 1.

Jag är förkyld (mitt i sommarn) och hostar jätte mycket och har fått en ovanlig variant av eksem på halsen, axlarna och lite under armarna, men det är snart borta.

Den senaste tiden har jag börjat kolla på koreanska otecknade drama tv-serier. De är så annorlunda mot de svenska och amerikanska som man ser i våra tv-apparater. Jag har några favoriter som jag tänker skriva mer om senare någon gång...

Hmm, vad har hänt mer? Jo, jag har beställt en ny dator som kommer i början av September, eller tidigare... eller senare. Den bara väntar på att få bli monterad och levererad.


Hej då ~

Kommentarer
Postat av: Sara J

Hej! Min kompis caisa tipsade om din blogg så jag
gick in och kollade. Den är ju jätte bra! Men kan du
göra flera inlägg? Jag har ingen blogg men min kompis
har det. Lust att kolla? Den är jätte bra!!

2013-06-18 @ 08:45:17
URL: http://casy.blogg.se
Postat av: youngwoman

börja med satt skaffa bloglovin då kan jag lägga till dig där om du börjar följa min blogg?

2013-06-19 @ 14:43:52
URL: http://sarassida.blogg.se
Postat av: Amanda - vardag,foto,inspo,inredning,tips,träning,vlogg

sv:
åh tack så mycket blir så glad :D
jag redigerar mina bilder i bridge cs6 (jag fotar i raw så de är ett fotoredigerinsprogram som kommer med när jag installera photoshop) och slutredigeringen gör jag i photoshop cs5 och sen sparar jag i jpg eller png :D

2013-06-19 @ 14:48:53
URL: http://mandacecilia.blogg.se
Postat av: Mathilda - PHOTOGRAPHS

sv: Hej! Tack så hemskt mycket. :)
Det beror väl lite på vilka bilder du menar. Jag fotar i raw-format och gör en del ändringar där, innan jag öppnar upp bilden helt och finjusterar - i Photoshop CS5. :)

2013-06-19 @ 15:07:17
URL: http://bymathilda.se
Postat av: Ellinor

SV: ååh tack så jätte mkt! :( vad glad ja blir! :')
Ja redigerar inte så ofta mina bilder men ibland gör ja de o det blir i kanske pixlr.com eller i ett program min bror fixat åt mig, vet inte vad det heter, o ibland i pizap.com :)
kram!

2013-06-19 @ 15:14:58
URL: http://ellinorsollander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0